'Succesvol Binnenkomen bij Bedrijven' Carolien Roodzant
- Ben je ZZP trainer met een eigen expertise?
- Wil je ook binnenkomen bij bedrijven met een eigen aanbod maar heb je geen idee hoe dit aan te pakken?
- Neem je wel actie maar leidt dit niet tot gewenst resultaat?
- Gaat de opdracht steeds aan jouw neus voorbij?
Al sinds ik startte met ondernemen in 2006, ben ik veel in contact geweest met collega trainers, coaches en adviseurs. Nog steeds vertellen ze mij vaak dat ze de wens hebben om met (grotere) bedrijven en organisaties te werken maar geen idee hebben hoe dit aan te pakken.
Belemmerende overtuigingen die ik ze daarover hoor uitten, zijn:
- … dat lukt als eenpitter gewoonweg niet
- … er is te veel concurrentie, met name van de grotere opleiders
- … om als ZZP’er voor organisaties en bedrijven te werken, moet je gewoon aangesloten zijn bij een collectief
- … áls het al lukt om een opdracht binnen te halen, dan moet ik zó veel concessies doen aan de manier waarop ik werk en de prijs die ik vraag, dat het een stuk minder interessant en leuk wordt.
Vanaf het moment dat ik als zelfstandig trainer, coach en adviseur werk, heb ik leuke, interessante én goedbetaalde opdrachten bij organisaties en bedrijven binnen weten te halen. Naast lef, een flink portie doorzettingsvermogen én de overtuiging dat je veel waarde komt toevoegen met je dienstverlening, zijn er een aantal factoren die bepalend zijn of je deze opdrachten daadwerkelijk naar je toe weet te trekken.
Ik merk ook -gezien de huidige maatschappelijke ontwikkelingen- dat deze factoren alleen nog maar belangrijker zijn geworden. In deze microtraining leer je precíes welke factoren dat zijn en hoe ook jij deze kunt toepassen, natuurlijk op een manier die bij jou past.
Wat levert deelname je op?
- Je ontdekt de 3 pijlers die het fundament vormen van elk goedlopend bedrijf;
- Je krijgt inzicht in de 3 grootste valkuilen die bijna iedere kennisondernemer maakt waardoor klanten afhaken, je dienst niet kopen en je te lage prijzen betalen;
- 5 Strategieën die ervoor zorgen dat je WEL binnenkomt bij bedrijven, die je vervolgens graag goed betalen voor je diensten;
- Een eenvoudig stappenplan waarmee je deze strategieën toepast, zorgt ervoor dat je na deze sessie gegarandeerd anders in je bedrijf staat én geïnspireerd aan de slag kunt met de volgende stap.
Wanneer: 6 februari 2023
Tijd: 10.00 - 11.30 uur
Aanmelden: Hieronder